Zadania na stanowisku:

Wykonywanie zadań serologa w Uniwersyteckim Szpitalu Klinicznym w Olsztynie , obejmujących w szczególności:

  • Prowadzenie bieżących badań oraz terminowe i dokładne wypisywanie wyników
  • Dopilnowywanie by materiał zakaźny po zbadaniu był należycie przechowywany
  • Prowadzenie dokumentacji kontroli wewnątrzlaboratoryjnej wykonywanych badań
  • Wykonywanie niezbędnych odczynników oraz czuwanie nad ich jakością
  • Opracowywanie nowych metod badań i przedstawianie ich do zatwierdzenia Kierownikowi pracowni
  • Czuwanie nad prawidłową eksploatacją sprzętu: medycznego, gospodarczego, pracowni oraz okresowym jego konserwowaniem
  • Pełnienie nadzoru nad prowadzeniem ksiąg badań pracowni oraz przechowywanie dokumentów z wynikami badań
  • Przebywanie na doraźne potrzeby pracowni
  • Udzielanie fachowych konsultacji personelowi medycznemu oddziałów/klinik szpitalnych
  • Wykonywanie wszystkich zleceń Kierownika pracowni wynikających z aktualnych potrzeb pracowni
  • Udzielanie konsultacji pracownikom medycznym wykonującym świadczenia zdrowotne w Szpitalu;
  • Udział w komisjach i zespołach powoływanych zarządzeniami Dyrektora Szpitala;
  • Kształcenie zawodowe osób wskazanych przez Udzielającego Zamówienia.

Warunki:

  • Forma zatrudnienia, czas pracy i stawka wynagrodzenia do uzgodnienia


Wymagania:

  • wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku analityki medycznej
  • mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy na tym samym lub podobnym stanowisku.
  • Uprawnienia serologiczne do samodzielnego wykonywania badań immunologii transfuzjologicznej


Oczekiwania:

  • Zachowanie najwyższej staranności przy wykonywaniu świadczeń określonych umową, wykorzystując aktualną wiedzę i umiejętności oraz postęp w tym zakresie a także warunki techniczne;
  • Stały kontakt z pracownikami szpitala w celu zapewnienia prawidłowego wykonywania zadań;
  • Odporność na stres;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Dobra organizacja pracy;
  • Sumienność, dokładność, terminowość w wykonywaniu zadań.

Wymagane dokumenty:

  • CV
  • dokumenty poświadczające wykształcenie, prawo wykonywania zawodu diagnosty laboratoryjnego i posiadane uprawnienia
  • inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach tj. certyfikaty i zaświadczenia o odbytych kursach i szkoleniach.

Dokumenty aplikacyjne należy przesłać na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub złożyć osobiście w sekretariacie Szpitala