Zadania na stanowisku:

  • Organizowanie pracy w pracowni w sposób zapewniający gotowość do wykonywania badań przez całą dobę;
  • Sporządzanie SOP obowiązujących w pracowni i zatwierdzanie ich;
  • Przygotowywanie procedur przedanalitycznych i analitycznych i stałe ich monitorowanie;
  • Weryfikacja i autoryzacja wyników badań ;
  • Prowadzenie kontroli wewnątrzlaboratoryjnej nad wszystkimi prowadzonymi oznaczeniami i właściwa ich archiwizacją;
    • Udzielanie fachowych konsultacji personelowi medycznemu oddziałów/klinik szpitalnych;
    • Udział w komisjach i zespołach powoływanych zarządzeniami Dyrektora Szpitala;
    • Udział w Towarzystwach Naukowych;
    • Przestrzeganie Praw Pacjenta i etyki zawodowej;
    • Współpraca z innymi komórkami Szpitala.

Warunki

  • Forma zatrudnienia, czas pracy i stawka wynagrodzenia do uzgodnienia;
    Wymagania:
  • Diagnosta laboratoryjny – specjalista w dziedzinie laboratoryjnej transfuzjologii medycznej lub lekarz specjalista w dziedzinie transfuzjologii klinicznej;
  • Posiadane zaświadczenie upoważniające do samodzielnego wykonywania badań
    immunohematologicznych i autoryzowania ich wyników oraz co najmniej dwuletnią praktykę w wykonywaniu badań immunohematologicznych;
  • Umiejętność prowadzenia stosownej dokumentacji medycznej;
  • Dbałość o zachowanie procedur;
  • Umiejętność skupienia i dbałość o szczegóły;
  • Dobra organizacja pracy;
  • Umiejętność pracy zarówno samodzielnej jak i w zespole,
  • Uprawnienia serologiczne do samodzielnego wykonywania badań immunologii transfuzjologicznej;


Oczekiwania:

  • Zachowanie najwyższej staranności przy wykonywaniu świadczeń określonych umową, wykorzystując aktualną wiedzę i umiejętności oraz postęp w tym zakresie a także warunki techniczne;
  • Stały kontakt z pracownikami szpitala w celu zapewnienia prawidłowego wykonywania zadań;
  • Odporność na stres;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Dobra organizacja pracy;
  • Sumienność, dokładność, terminowość w wykonywaniu zadań.

Wymagane dokumenty:

  • CV
  • dokumenty poświadczające wykształcenie, prawo wykonywania zawodu i posiadane uprawnienia;
  • inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach tj. certyfikaty i zaświadczenia o odbytych kursach i szkoleniach.

Dokumenty aplikacyjne należy przesłać na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub złożyć osobiście w sekretariacie Szpitala