Zadania na stanowisku:
- Organizowanie pracy w pracowni w sposób zapewniajÄ…cy gotowość do wykonywania badaÅ„ przez caÅ‚Ä… dobÄ™;
- SporzÄ…dzanie SOP obowiÄ…zujÄ…cych w pracowni i zatwierdzanie ich;
- Przygotowywanie procedur przedanalitycznych i analitycznych i stałe ich monitorowanie;
- Weryfikacja i autoryzacja wyników badaÅ„ ;
- Prowadzenie kontroli wewnątrzlaboratoryjnej nad wszystkimi prowadzonymi oznaczeniami i właściwa ich archiwizacją;
- Udzielanie fachowych konsultacji personelowi medycznemu oddziaÅ‚ów/klinik szpitalnych;
- Udział w komisjach i zespołach powoływanych zarządzeniami Dyrektora Szpitala;
- Udział w Towarzystwach Naukowych;
- Przestrzeganie Praw Pacjenta i etyki zawodowej;
- WspóÅ‚praca z innymi komórkami Szpitala.
Warunki
- Forma zatrudnienia, czas pracy i stawka wynagrodzenia do uzgodnienia;
Wymagania: - Diagnosta laboratoryjny – specjalista w dziedzinie laboratoryjnej transfuzjologii medycznej lub lekarz specjalista w dziedzinie transfuzjologii klinicznej;
- Posiadane zaświadczenie upoważniające do samodzielnego wykonywania badań
immunohematologicznych i autoryzowania ich wyników oraz co najmniej dwuletniÄ… praktykÄ™ w wykonywaniu badaÅ„ immunohematologicznych; - UmiejÄ™tność prowadzenia stosownej dokumentacji medycznej;
- Dbałość o zachowanie procedur;
- UmiejÄ™tność skupienia i dbaÅ‚ość o szczegóÅ‚y;
- Dobra organizacja pracy;
- UmiejÄ™tność pracy zarówno samodzielnej jak i w zespole,
- Uprawnienia serologiczne do samodzielnego wykonywania badań immunologii transfuzjologicznej;
Oczekiwania:
- Zachowanie najwyższej staranności przy wykonywaniu świadczeń określonych umową, wykorzystując aktualną wiedzę i umiejętności oraz postęp w tym zakresie a także warunki techniczne;
- Stały kontakt z pracownikami szpitala w celu zapewnienia prawidłowego wykonywania zadań;
- Odporność na stres;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Dobra organizacja pracy;
- Sumienność, dokładność, terminowość w wykonywaniu zadań.
Wymagane dokumenty:
- CV
- dokumenty poświadczające wykształcenie, prawo wykonywania zawodu i posiadane uprawnienia;
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach tj. certyfikaty i zaświadczenia o odbytych kursach i szkoleniach.
Dokumenty aplikacyjne należy przesłać na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub złożyć osobiście w sekretariacie Szpitala