Rozmiar tekstu

Zadania na stanowisku Specjalista ds. BHP:

  • Realizowanie zadaÅ„ sÅ‚użby BHP wynikajÄ…cych z aktualnie obowiÄ…zujÄ…cych przepisów,
  • Prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczoÅ›ci zwiÄ…zanej z BHP zgodnie z regulacjami prawnymi,
  • Przeprowadzanie wewnÄ™trznych audytów BHP, oraz udziaÅ‚ w audytach przeprowadzanych przez organa paÅ„stwowe,
  • UdziaÅ‚/ opracowywanie, wdrażanie oraz weryfikowanie wewnÄ™trznych procedur, regulaminów w zakresie BHP
  • Przeprowadzanie szkoleÅ„ wstÄ™pnych i okresowych lub ich organizacja przez firmy zewnÄ™trzne,
  • Prowadzenie szkoleÅ„ i instruktaży w zakresie BHP,
  • SporzÄ…dzanie ocen ryzyka i instrukcji BHP/ prowadzenie analizy i oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy,
  • Przygotowywanie dokumentacji powypadkowej w zwiÄ…zku z wypadkami przy pracy i/lub w drodze do pracy/ustalenie przyczyn oraz okolicznoÅ›ci wypadków i zdarzeÅ„ potencjalnie wypadkowych,
  • Nadzorowanie i zlecanie niezbÄ™dnych pomiarów czynników szkodliwych na stanowiskach pracy,
  • Podnoszenie Å›wiadomoÅ›ci bezpieczeÅ„stwa pracy wÅ›ród pracowników ,
  • SporzÄ…dzanie i nadzorowanie realizacji dziaÅ‚aÅ„ korygujÄ…cych i zapobiegawczych,
    • Inicjowanie, proponowanie oraz wdrażanie rozwiÄ…zaÅ„ podnoszÄ…cych bezpieczeÅ„stwo oraz motywujÄ…cych pracowników do bezpiecznych zachowaÅ„,
    • SporzÄ…dzanie dokumentacji BHP.
    • Realizacja zadaÅ„ z zakresu p.poż.

Warunki:

  • Forma zatrudnienia: umowa o pracÄ™,
  • Kwota wynagrodzenia: do uzgodnienia,
  • Czas pracy: do uzgodnienia;

Wymagania:

  • WyksztaÅ‚cenie wyższe kierunkowe,
  • Znajomość regulacji prawnych w zakresie BHP, ochrony Å›rodowiska, p. poż.;
  • Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy;
  • UmiejÄ™tność pracy w zespole i dobra komunikacja;
  • Znajomość oprogramowania Microsoft Office.



Oczekiwania:

  • Zachowanie najwyższej starannoÅ›ci przy wykonywaniu Å›wiadczeÅ„ okreÅ›lonych umowÄ…,
  • StaÅ‚y kontakt z pracownikami szpitala w celu zapewnienia prawidÅ‚owego wykonywania zadaÅ„,
  • Odporność na stres,
  • UmiejÄ™tność planowania i organizacji,
  • Sumienność, dokÅ‚adność, terminowość w wykonywaniu zadaÅ„,
  • Otwartość, komunikatywność;

Wymagane dokumenty:

  • CV,
  • dokumenty poÅ›wiadczajÄ…ce wyksztaÅ‚cenie,
  • inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejÄ™tnoÅ›ciach.

Dokumenty aplikacyjne należy przesłać na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub złożyć osobiście w sekretariacie Szpitala